lp Narzędzie Komentarz
1 Klasa Projekt powinien implementować co najmniej jedną klasę
2 Atrybut Jedna z klas powinna zawierać co najmniej jedno pole
3 Metoda Jedna z klas powinna zawierać co najmniej jedną metodę (inną niż konstruktor)
4 Parametr Jedna z metod powinna zawierać co namniej jeden parametr
5 Obiekt Projekt powinien implementować stworzenie co najmniej jednego obiektu
6 Obsługa wejścia/wyjścia w konsoli Projekt powinien sczytywać dane z klawiatury i wyświetlać w konsoli na monitorze. Co najmniej jeden obiekt powinien powstać z danych przekazanych do programu z klawiatury.
7 Hermetyzacja Wszystkie atrybuty powinny być prywatne. Jeśli to potrzebne, powinny zostać wprowadzone metody typu "get" i "set"
8 Konwencja nazewnictwa Wszystkie klasy, obiekty, atrybuty, metody itp. powinny mieć nazwy zgodne z konwencją węgierską oraz CamelCase
9 Operator new Projekt powinien zawierać operator new co najmniej raz
10 Konstruktor Projekt powinien zawierać co najmniej jeden konstruktor inny niż domyślny
11 Zmienna statyczna Projekt powinien zawierać co najmniej jedną zmienną statyczną
12 słowo kluczowe this Projekt powinien zawierać słowo kluczowe this co najmniej raz
13 Obiekt anonimowy Projekt powinien zawierać co najmniej jeden obiekt anonimowy
14 Dziedziczenie Projekt powinien implementować co najmniej jedną nadklasę i podklasę
15 Kompozycja Projekt powinien implementować co najmniej jeden raz relację kompozycji
16 Agregacja Projekt powinien implementować co najmniej jeden raz relację agregacji
17 super Projekt powinien zawierać słowo kluczowe super co najmniej raz
18 Przeładowanie metody (Method overloading) Projekt powinien zawierać co najmniej jedną przeładowaną metodę
19 Nadpisywanie metody (Method overriding) Projekt powinien zawierać co najmniej jedną nadpisaną metodę
20 final Projekt powinien zawierać słowo kluczowe final co najmniej raz
21 static (metoda, blok) Projekt powinien zawierać słowo kluczowe static co najmniej raz w kontekście innym niż zmienna statyczna. Np. metoda (inne niż main) lub blok statyczny
22 Klasa Abstrakcyjna Projekt powinien implementować co najmniej jedną klasę abstrakcyjną
23 Metoda abstrakcyjna Jedna z klas powinna zawierać co najmniej jedną metodę abstrakcyjną