lp |
Narzędzie |
Komentarz |
1 |
Klasa |
Projekt powinien implementować co najmniej jedną klasę |
2 |
Atrybut |
Jedna z klas powinna zawierać co najmniej jedno pole |
3 |
Metoda |
Jedna z klas powinna zawierać co najmniej jedną metodę (inną niż konstruktor) |
4 |
Parametr |
Jedna z metod powinna zawierać co namniej jeden parametr |
5 |
Obiekt |
Projekt powinien implementować stworzenie co najmniej jednego obiektu |
6 |
Obsługa wejścia/wyjścia w konsoli |
Projekt powinien sczytywać dane z klawiatury i wyświetlać w konsoli na monitorze. Co najmniej jeden obiekt powinien powstać z danych przekazanych do programu z klawiatury. |
7 |
Hermetyzacja |
Wszystkie atrybuty powinny być prywatne. Jeśli to potrzebne, powinny zostać wprowadzone metody typu "get" i "set" |
8 |
Konwencja nazewnictwa |
Wszystkie klasy, obiekty, atrybuty, metody itp. powinny mieć nazwy zgodne z konwencją węgierską oraz CamelCase |
9 |
Operator new |
Projekt powinien zawierać operator new co najmniej raz |
10 |
Konstruktor |
Projekt powinien zawierać co najmniej jeden konstruktor inny niż domyślny |
11 |
Zmienna statyczna |
Projekt powinien zawierać co najmniej jedną zmienną statyczną |
12 |
słowo kluczowe this |
Projekt powinien zawierać słowo kluczowe this co najmniej raz |
13 |
Obiekt anonimowy |
Projekt powinien zawierać co najmniej jeden obiekt anonimowy |
14 |
Dziedziczenie |
Projekt powinien implementować co najmniej jedną nadklasę i podklasę |
15 |
Kompozycja |
Projekt powinien implementować co najmniej jeden raz relację kompozycji |
16 |
Agregacja |
Projekt powinien implementować co najmniej jeden raz relację agregacji |
17 |
super |
Projekt powinien zawierać słowo kluczowe super co najmniej raz |
18 |
Przeładowanie metody (Method overloading) |
Projekt powinien zawierać co najmniej jedną przeładowaną metodę
|
19 |
Nadpisywanie metody (Method overriding) |
Projekt powinien zawierać co najmniej jedną nadpisaną metodę
|
20 |
final |
Projekt powinien zawierać słowo kluczowe final co najmniej raz |
21 |
static (metoda, blok) |
Projekt powinien zawierać słowo kluczowe static co najmniej raz w kontekście innym niż zmienna statyczna. Np. metoda (inne niż main) lub blok statyczny |
22 |
Klasa Abstrakcyjna |
Projekt powinien implementować co najmniej jedną klasę abstrakcyjną |
23 |
Metoda abstrakcyjna |
Jedna z klas powinna zawierać co najmniej jedną metodę abstrakcyjną |