Laboratoria z prograowania obiektowego - zasady zaliczenia


Harmonogram

Zasady zaliczenia:

Bibliography:

  1. Craig Larman, Applying UML and Patterns An Introduction to Object-Oriented Analysis and Design and the Unified Process, Prentice Hall, 2002
  2. Rebecca Wirfs-Brock, Alan McKean, Object Design – Roles, Responsibilities and Collaborations, Addison Wesley, 2003
  3. Erich Gamma, Richard Helm, Ralph Johnson, John Vlissides, Design Patterns Elements of Reusable Object-Oriented Software, Addison Wesley, 1995
  4. Richard C. Lee, William M. Tepfenhart, UML and C++ A practical guide to object-oriented development, Prentice Hall, 1997
  5. Bruce Eckel, Thinking in Java

Project:

Projekt powinien być wykonany w taki sposób, aby realizował jeden, indywidualny pomysł studenta. Każdy student powinien wybrać swój temat projektu. Żadne dwa tematy nie mogą się powtarzać. Jeśli ktoś ma problem z tematem projektu, powinien niezwłocznie skontaktować się z prowadzącym.
Każdy projekt powinien składać się z zestawu rzeczy, które będą zliczone, a ocena końcowa będzie proporcjonalna do liczby funkcji wykorzystanych w projekcie. Każdy punkt powinien być wykorzystany w sposób, który ma sens, co będzie sprawdzone podczas obrony.
Lista jest rzeczy do wykonania znajduje się poniżej:

Wymagania względem projektu: